Vendégek fogadása
- Fogadjuk a vendégeket a nap bármely szakaszában.
- Átadjuk, illetve átvesszük a lakáskulcsokat.
- Elmondunk minden lényeges információt az ingatlannal kapcsolatban.
- Kulcsszéfes vagy okos záras belépés esetén megszerkesztjük és kiküldjük a check-in instrukciókat.
Kapcsolattartás
- Kezeljük az érkező foglalásokat.
- Megválaszolunk minden foglalási kérést, adott esetben alkalmi ajánlatot küldünk.
- Kapcsolatot tartunk minden vendéggel itt tartózkodásuk alatt.
0-24 Ügyfélszolgálat
- Éjjel nappal elérhető telefonos recepciót biztosítunk.
- Kezelünk minden panaszt.
Marketing
- Kezeljük az összes lakással kapcsolatos hírdetéseket (képek, leírás).
- Legfőbb hirdetési platform az Airbnb illetve a Booking.
- Külünleges ajánlatokat, akciókat hírdetünk a maximális kihasználtság érdekében.
Takarítás
- Távozás után minden lakást kitakarítunk.
- Tökéletes tisztaságot biztosítunk, mindent ragyógóra varázsolunk.
- Ez minden esetben a vendégek költsége.
- Saját ágyneműt biztosítunk minden lakásba, melynek mosodába történő elszállítása, mosása és vasalása a takarítási költség részét képzi.
Fogyóeszközök pótlása
- Bevásároljuk az összes szükséges fogyó eszközt, és háztartási kellékeket (WC papír, szalvéta, tusfürdő, szappan).
- Külön kérésre más egyebet is beszerzünk a vendég részére.